Шановні колеги!
Соціально-гуманітарний факультет Західноукраїнського національного університету спільно з Центром міжрелігійного та міжконфесійного діалогу «Лібертас», Донецьким національним університетом імені Василя Стуса та Національним університетом «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» та Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника запрошують взяти участь у Міжнародній науковій конференції «МІЖРЕЛІГІЙНИЙ ДІАЛОГ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СУСПІЛЬСТВО, ПОЛІТИКУ, БІЗНЕС, КУЛЬТУРУ», яка відбудеться 13 жовтня 2021 року в Тернополі. Партнери заходу: Католицький університет в Ружомберку (Словаччина), Вища школа управління й адміністрування (Польща).
Робочі мови: українська, польська, словацька, англійська.
Конференція проходитиме оф-лайн та онлайн із використанням платформи Zoom. Ідентифікатори та коди доступу будуть надіслані усім учасникам персонально на електронні скриньки.
Напрями роботи конференції:
– Міжрелігійний діалог у соціокультурному вимірі.- Видатні постаті міжрелігійного діалогу.
– Проблеми релігійної ідентичності: витоки і сьогодення.
– Внесок релігійних конфесій у збереження духовно-культурної спадщини.
– Вплив міжрелігійного діалогу на вирішення воєнних конфліктів і суспільних проблем у ХХІ ст.
– Релігійна етика та бізнес: реалії та перспективи.
– Роль духовенства у міжрелігійному діалозі.
– Участь політиків, бізнесменів, діячів науки та культури в міжрелігійному діалозі.
– Міжконфесійні та міжцерковні відносини у контексті світового християнства.
– Релігійна толерантність як імператив сучасності.
– Соціальна складова діяльності релігійних організацій.
– Паломницький туризм як тренд доби постмодернізму.
– Міжрелігійний діалог чи діалог культур: погляд із ХХІ століття.
Для участі в конференції Вам необхідно до 1 жовтня 2021 року надіслати на ел. адресу: natalia.lishchynska@gmail.com, (Наталя Мирославівна), snijana16.03@gmail.com (Сніжана):1) електронний варіант заявки; 2) електронний варіант доповіді; 3) рецензію наукового керівника чи іншої особи, що має науковий ступінь чи/та вчене звання (для осіб, які не є кандидатами наук).
У темі електронного листа потрібно зазначити «Конференція», документи подавати окремими файлами (заявка, тези, рецензія,) у назві файлу вказати прізвище та ім’я учасника конференції латиницею, наприклад:1. Ivanov_Ivan_zaiavka.rtf, 2. Ivanov_Ivan_tezy.rtf, 3. Ivanov_Ivan_recenziia.pdf або Ivanov_Ivan_recenziia.jpg
Матеріали роботи конференції будуть опубліковані у збірнику доповідей її учасників за рахунок приймаючої сторони (ЗУНУ). Участь у науковому заході буде підтверджено іменним сертифікатом.
ВЗІРЕЦЬ ЗАЯВКИ
Прізвище, ім’я, по батькові ________________________________________ Науковий ступінь _______________________________________________
Вчене звання ___________________________________________________
Посада ________________________________________________________
Місце роботи/навчання ___________________________________________
Курс (рік навчання в аспірантурі) __________________________________
Тема доповіді ___________________________________________________
Тематичний напрям ______________________________________________
Відомості про наукового керівника:
Прізвище, ім’я, по батькові _______________________________________
Науковий ступінь, вчене звання, посада, назва ВНЗ _____________________
Координати для контакту:
Індекс _________ Адреса ____________________________________________
Тел.: __________________________________________________________
Ел. адреса_________________________________________
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ДОПОВІДЕЙ
Звертаємо увагу на те, що доповідь повинна містити результати ґрунтовного наукового дослідження, оформлені за такими вимогами:
обсяг – до 5 сторінок при форматі сторінки А4 (297х210 мм), орієнтаціякнижкова;
поля: верхнє, нижнє, праве, ліве – 20 мм;
шрифт – Times New Roman, кегель – 14, міжрядковий інтервал – 1,5, стиль – Normal;
посилання беруться у квадратні дужки;
список використаної літератури зазначається в кінці тексту без повторів (наприклад, [2, 35], де 2 – номер джерела, а 35 – номер сторінки); перший рядок – універсальний десятковий класифікатор (вирівнювання за лівим краєм);
другий рядок – (шрифт жирний, вирівнювання за правим краєм) прізвище та ініціали;
третій рядок – (шрифт курсив, вирівнювання за првим краєм) науковий ступінь, вчене звання, посада/курс навчання та навчальний заклад (подвійний абзац);
наступний абзац – (великі літери,шрифт жирний, вирівнювання по центру) назва доповіді;
текст доповіді;
у кінці тексту доповіді – (великі літери, шрифт жирний, вирівняний по центру) література;
файлмає бути збережений із розширенням *.rtf
Редакційна колегія залишає за собою право редагувати або відхиляти матеріали, оформленіз порушенням зазначених вище вимог.
Dear Colleagues!Faculty of Social Sciences and Humanities of Western Ukrainian National University, Center of Interreligious and Interconfessional Dialog “Libbertas”, Donetsk National University named after Vasyl Stus, National University “Poltava Polytechnic named after Yurii Kondratiuk” and Vasyl Stefanyk Precarpathian National University invite you to take part in the International Scientific Conference “INTERRELIGIOUS DIALOGUE AND ITS INFLUENCE ON SOCIETY, POLITICS, BUSINESS AND CULTURE” on October/13/2021 in Ternopil.
Partners of the Conference: Catholic University of Ružomberоk (Slovakia), The High School of Management and Administration in Opole (Poland).Languages of the Сonference: Ukrainian, Polish, Slovak, English.The Conference will be held off-line and on-line in Zoom.
Meeting ID and Passcode will be sent to every participant on e-mail. Guidelines of the Conference:
– Interreligious dialogue in socio-cultural dimension.- Outstanding figures of interreligious dialogue.
– Problems of religious identity: origins and the present time.
– Contribution of religious denominations to preservation of the spiritual and cultural heritage.
– Influence of interreligious dialogue on solving of military conflicts and social problems in the 21th century.
– Religious ethics and business: realities and prospects.
– Role of the clergy in the interreligious dialogue.
– Participation of politicians, businessmen, scientists and cultural professionals in interreligious dialogue.
– Interconfessional and interchurch relations in the context of the world Christianity.
– Religious tolerance as the imperative of modernity.
– Social component of activities of religious organizations.
– Pilgrimage tourism as a trend of Post-Modern age.
– Interreligious dialogue or dialogue of cultures: view from the 21th century.
In order to participate in the conference you should sent on e-mail natalia.lishchynska@gmail.com, (Наталя Мирославівна), snijana16.03@gmail.com (Сніжана): till1 October 2021:- an electronic version of the application form,- an electronic version of the report, – the scientific supervisor’s opinion (for postgraduate students).
Please, write “Conference” in a subject of your e-mail and send your attachments into separate files (application form, abstracts, review) and title them as shown below:1. Ivanov_Ivan_application.rtf, 2. Ivanov_Ivan_report.rtf, 3. Ivanov_Ivan_opinion.pdf or Ivanov_Ivan_opinion.jpgThe materials of the Conference will be published in symposium. Each participant will be awarded a special certificate in recognition of participation in the Conference.
AN APPLICATOIN FORM
Name_______________________________________________
Surname_______________________________________________________
Place of work / study _____________________________________________
Position / academic title_______________________________________________
The course (a year of postgraduate studying) ___________________________
Theme of the report ________________________________________________
Section ________________________________________________________
Information about the scientific supervisor:
Name _________________________________________________________
Surname _______________________________________________________
Position, scientific degree __________________________________________
Contacts:Postal code ____________________
Address ____________________________
Tel.: ___________________________E-mail _____________________________________
REQUIREMENTS FOR THE REPORTS
Volume – 5 pages in A4 format page (297*210 mm), orientation – portrait;
Margins: top, bottom, right, left – 20 mm;
Font – Times New Roman, pins – 14, line spacing – 1.5, Style – Normal;
References should be made in square brackets; list of references is noted at the end of the text without repetitions (eg. [2, 35]: 2 – is a number of the source and 35 – is a number of the page);
First line –name and surname of the author (font bold italics, aligned on the right side);
Second line –scientific degree, position / year of the study and university (italic type, the way to the right, then double paragraph);
Next paragraph –theme of the report (all lowercase bold font, centered);
Text of the report;
At the end of the text of the report – REFERENCES (all lowercase bold font, centered).
The file extension *.rtf is needed.
Editorial board keeps the right to edit, shorten or reject the author’s materials which do not correspond to the requirements.
Szanowni Państwo! Wydział Społeczno-Humanitarny Zachodnioukraińskiego Uniwersytetu Narodowego w Tarnopolu wspólnie z Centrum dialogu międzyreligijnego i międzykonfesyjnego „Libertas”, Doneckim Uniwersytetem Narodowymimienia Wasyla Stusa, Uniwersytetem Narodowym „Politechnika Połtawska imienia Jurija Kondratiuka” oraz Prykarpatski Uniwersytet Narodowy imienia Wasyla Stefanyka serdecznie zaprasza do udziału w Międzynarodowej konferencji naukowej „DIALOG MIĘDZYRELIGIJNY I JEGO WPŁYW NA SPOŁECZEŃSTWO, POLITYKĘ, BIZNES, KULTURĘ”, która odbędzie się 13 października 2021 r. w Tarnopolu.PartnerzyConferencji: Katolicki Uniwersytet w Rużomberku (Słowacja), Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu (Polska).
Języki robocze konferencji: ukraiński, polski, słowacki, angielski.
Konferencja odbędzie się off-line i on-line na platformie Zoom. ID spotkania i hasło zostanie przysłane każdemu uczestnikowi przez e-mail.
Kierunki tematyczne konferencji:
– Dialog międzyreligijny w wymiarze socjalno-kulturalnym.
– Postaci wybitne dialogu międzyreligijnego.
– Problemy identyczności religijnej: początki i nowoczesność.
– Wkład konfesji religijnych w uchronienie spadku duchowno-kulturowego.
– Wpływ dialogu międzyreligijnego na rozstrzygnięcie wojennych konfliktów i problemów społecznych w XXI wieku.
– Etyka religijna i biznes: realia i perspektywy.
– Rola duchowieństwa w dialogu międzyreligijnym.- Udział polityków, biznesmenów, naukowców, działaczy kultury w dialogu międzyreligijnym.
– Stosunki między konfesjami i między kościołami w kontekście chrześcijaństwa światowego.
– Tolerancja religijna jako imperatyw nowoczesności.
– Socjalna składowa działalności organizacji religijnych.
– Turystyka pielgrzymia jako trend wieku postmodernizmu.
– Dialog międzyreligijny czy międzykulturowy: pogląd z XXI wieku.
Dla zgłoszenia udziału w konferencji do 1 października 2021roku prosimy o wysłanie pod adres elektroniczny natalia.lishchynska@gmail.com, (Наталя Мирославівна), snijana16.03@gmail.com (Сніжана).: 1) podanej niżej wypełnionej formy rejestracyjnej; 2) tekstu referatu w wersji elektronicznej; 3) recenzji promotora (dla doktorantów).
Prosimy o wysłanie dokumentów w oddzielnych plikach (forma rejestracyjna, tekst referatu, recenzja). W okienku poczty elektronicznej potrzebno wpisać temat„Konferencja”. W nazwie pliku powinno być imię i nazwisko uczestnika, jak podano w przykładach niżej: 1. Ivanov_Ivan_rejestracja.rtf, 2. Ivanov_Ivan_referat.rtf, 3. Ivanov_Ivan_recenzja.pdf lub Ivanov_Ivan_recenzja.jpgPlanowane jest wydanie tomu pokonferencyjnego. Udział wkonferencjikażdegouczestnikazostaniepotwierdzonycertyfikatem.
FORMA REJESTRACYJNA
Imię, nazwisko ________________________________________________
Stopień naukowy ______________________________________________
Tytuł naukowy ________________________________________________
Stanowisko ___________________________________________________
Miejsce pracy/nauczania _________________________________________
Rok studiów (rok studiów doktoranckich) ___________________________
Temat referatu _________________________________________________
Kierunek tematyczny____________________________________________
Promotor:Imię, nazwisko ________________________________________________
Stopień i tytuł naukowy, stanowisko, nazwa uczelni ___________________
Kontakty osobiste:
Indeks pocztowy: __________
Adres:________________________________________________________________________Nr tel: _________________________E-mail________________________________________
UWAGI OGÓLNE DO PUUBLIKACJI MATERIAŁÓW KONFERENCYJNYCH
Tekst referatu powinien być zorganizowany według wymaganych parametrów:
zakres – do 4 stron, format strony А4 (297х210 mm), orientacja – pionowa;
marginesy: górny, dolny, lewy, prawy – 20 mm;
czcionka – Times New Roman, rozmiar czcionki – 14, interlinia – 1,5 wiersza, styl – Normal;
odwołania w nawiasach kwadratowych (na przykład [2, 35]: 2 – nr pracy cytowanej w bibliografii, 35 – nr strony z pracy cytowanej). Bibliografię rozmieścić w końcu tekstu referatu;
pierwszy wiersz – Uniwersalny Klasyfikator Dziesiątkowy – wyrównać do lewej;
drugi wiersz – imię, nazwisko pogrubić, wyrównać do prawej;
trzeci wiersz – stopień i tytuł naukowy, stanowisko/rok studiów, uczelnia – zastosować kursywę, wyrównać do prawej;
jeden interwał niżej – temat referatu – pogrubić, wyśrodkować, stosować kapitałki;
jeden interwał niżej – tekst referatu (wyjustowany);
jeden wiersz niżej od tekstu referatu – BIBLIOGRAFIA – stosować kapitałki, pogrubić, wyśrodkować; spis prac cytowanych (wyjustowany);
tekst powinien być zapisany w *.rtf.
Redakcja zostawia za sobą prawo skrótu i redagowania materiałów autorskich. Pracy, nie odpowiadające wymogom, nie będą rekomendowane do druku.