Лекція студентів СГФ ЗУНУ із програмним та музичним редактором “УХ-РАДІО” – Світланою Філіпповою

🔺 Тепло та невимушено почувалися студенти соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ в гостях у Світлани Філіппової – програмного та музичного редактора *УХ-РАДІО*. Зустріч відбулася в рамках відкритих лекцій Інтеграційної сесії, започаткованих на факультеті.

🔺 Твоє. Рідне. Українське. Це основні характеристики *УХ-РАДІО*, яке вже 22 роки лунає на частоті 101,1 FM.Головна особливість *УХ-РАДІО* серед усіх радіостанцій на теренах України – жодного слова чужою мовою. *УХ-РАДІО* своїм існуванням в усі роки засилля російського медіа-продукту на топ-станціях країни стверджувало, що українська пісня – не «неформат», що на неї існує запит, що бути патріотом – гордо і популярно. Слухачами цього радіо є також українська діаспора у всьому світі.

🔺 Перебуваючи на лекції, студенти СГФ були не тільки слухачами, а й навіть спробували разом зі Світланою провести прямий ефір. 📻 Жвава дискусія торкалася усіх тем:

– формат/ неформат пісні, хто це визначає;

– що слухає сучасна молодь, які її вподобання і чому такі;

– яка цільова аудиторія будь-якого радіо, для чого це потрібно знати;

– чим вимірюється популярність та рейтинги радіо.

І ще безліч запитань, на які п. Світлана давала вичерпні відповіді. Студенти мали можливість зіграти у гру “сарафанне радіо”, де за допомогою невербальних засобів треба було показати слово. І не факт, що слово, яке почув перший учасник, так само зрозуміє останній.

Багато нового почерпнули про музичні новинки, українських співаків тощо. Адже саме музика складає більше 90% від того, чому ми слухаємо радіо і яке саме. Новини, ведучі, різноманітні рубрики та розіграші – це приємні бонуси до музичної хвилі. Для студентів Світлана Філіппова провела своєрідний майстер-клас з дикції. Адже часу в ефірі для ведучого не так багато, тому чіткість, точність, вміння володіти голосом – неодмінні риси журналіста. А достовірність інформації – основне завдання будь-яких ЗМІ. Тому і вимоги до працівників високі. Начитаність, ерудованість, вміння спілкуватися, стресостійкість, робота в команді, відповідальність – навички та вміння, необхідні для роботи в засобах масової інформації. На цьому наголошувала лекторка неодноразово, і саме це запам’яталося гостям, бо це ті чинники, що спонукатимуть до саморозвитку та навчання, а відповідно – і до успіхів у майбутній професії.