Студенти ознайомилися з інструментами для стратегічного аналізу і планування в маркетингу. Розглянули значення та переваги матриці Бостонської консалтингової групи, як один з найбільш відомих методів класифікації напрямків діяльності компанії (виробництва продуктів, надання послуг тощо) за критерієм потенційної прибутковості. Окремо студентам продемонстровано алгоритм побудови матриці БКГ в програмі Microsoft Excel, аналіз якої допомагає прийняти рішення про розвиток або ліквідацію бізнес-одиниць фірми.Окрему увагу при обговоренні зосереджено на матриці, що розроблена консультаційною групою Маккінсі спільно з корпорацією Дженерал Електрик, і яка отримала назву «екран бізнесу».Ольга Миколаївна поділилася своїм величезним досвідом, дала стимул для навчання та саморозвитку, показала унікальність кожної людини як особистості та фахівця та інформативно відповіла на запитання студентів.Відкрите заняття відбулося на виконання положень угоди про співпрацю між ДонНУ імені Василя Стуса та Західноукраїнським національним університетом.