Медіація як комерційна послуга: що наразі?

Доцентки кафедри інформаційної та соціокультурної діяльності Соціально-гуманітарного факультету Ольга Блашків та Олена Конопліцька разом із 93 іншими гостями відкритої події «Медіація як комерційна послуга: що наразі?» мали нагоду 15 лютого 2023 р. рефлексувати із випускницею і тренеркою, партнеркою Українського центру медіації (УЦМ), започаткованого при Києво-Могилянській Бізнес Школі, адвокатесою, медіаторкою у Юридичній фірмі “Кайрен” Оленою Ткаченко. Окрім можливості поставити власні запитання про секрети успіху в медіації, учасники заходу дізналися про цікавий досвід успішної медіаторки Олени, лайфхаки. Основна теза розмови: «Медіація – вірусна штука. Клієнти в медіації нею заражаються і потім розповідають, радять іншим – або самі приходять навчатися».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *