Системність та відповідальність: Михайло Тимошик про складові успіху

Як вибудувати успішний бренд і водночас залишатися вірним власним принципам? ❗️Про особливості та етапи становлення рекламно-комунікаційного ринку Тернополя й області, конкуренцію, сучасні виклики, тренди та майбутнє рекламного бізнесу другокурсникам спеціальності «Журналістика» Соціально-гуманітарного факультету Західноукраїнський національний університет 16 вересня розповів директор маркетингової агенції «МТ ПБС» @Михайло Тимошик. Студенти не тільки дізналися про закулісся рекламного бізнесу, а й отримали цінні поради щодо реалізації себе в ньому.
Розпочав Михайло Тимошик з оповіді про власний шлях: від студентської лави до крісла директора однієї з найпотужніших маркетингових компаній західного регіону. Акцентував на важливості постійного професійного зростання, саморозвитку, нюансах підбору команди, пошуку та роботи з клієнтами, якості та спектрах маркетингових послуг.
«Жоден піар-захід не може обійтися без зовнішньої реклами, сувенірної продукції та медійного супроводу — лише разом вони створюють результат», — наголосив. Очільник РА «МТ-ПБС» детальніше зупинився на особливостях формування й розвитку бренду, важливості доброчесності медіа, підходах до створення інформаційних матеріалів для різних видів заходів. Торкнувся також становлення цінової політики й труднощів, з якими сьогодні зустрічається рекламний бізнес. А ще – поділився лайфхаком того, як усе встигати. ☝️Адже окрім ведення бізнесу, займається громадською діяльністю, є краєзнавцем, просвітянином, фалеристом, членом Спілки журналістів України, а також – депутатом Тернопільської обласної ради.
«Системність, відповідальність, делегування, вміння розставляти пріоритети та не пасувати перед жодними труднощами – це головне, – резюмував Михайло Тимошик. – Якщо вірити та постійно працювати над собою, то все можливо!»

Наталія Петришин, студентка 2 курсу спецаільності «Журналістика» Соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ.

На зображенні може бути: 3 людини, люди навчаються та текст «อ 7H H DOs»
На зображенні може бути: 12 людей, люди навчаються та текст

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *