В ІІ Міжнародній школі світових освітніх практик “New Way” розпочато другий блок занять про мистецтво ведення перемовин

Спікер – Вадим Рахліс – професійний перемовник, сертифікований медіатор Євросоюзу, експерт зі звільнення заручників, засновник і директор Міжнародної палати альтернативного вирішення спорів та Бюро переговорів, президент VIP-клубу перемовників, сертифікований майстер НЛП, викладач кафедри освітологіі і педагогіки Західноукраїнського національного університету, а також надзвичайно цікава особистість з багатим професійним досвідом.

🎯Лекція була присвячена темі миротворчості і спрямована на навчання важливим професійним навичкам ненасильницького спілкування, ведення кризових перемовин в екстремальних ситуаціях.

💯Люди можуть мати безліч дипломів, уміти красиво говорити, але зовсім не вміти домовлятися. Ця проблема найбільш гостро торкається фахівців кризових професій, яким вкрай потрібно мати навички ефективного ведення перемовин, особливо в екстремальних умовах та ситуаціях стресу.

⁉️Що розглянули:

✅ Психологічні особливості використання медіації та діалогу під час збройних конфліктів.

✅ Основні правила ведення перемовин з терористами.

✅ Перемовини в екстремальних умовах з деструктивними особами. Типи деструктивних особистостей та психологічні техніки встановлення зв’язку з ними.

✅ Вирішення конфліктних ситуацій шляхом перемовин під час звільнення заручників і військовополонених, бандитських сутичок і рейдів, надзвичайних ситуацій, заворушень.

✅ Навички встановлення психологічного контакту із злочинцем чи іншою деструктивною особистістю, методи накопичення вражень, психологічні прийоми та автоматичний діалог з деструктивною особистістю.

✅ Перемовини з людьми, які страждають на синдром самогубства.

✅ Ознаки прогресу ведення перемовин.

‼‼Професійний перемовник повинен справляти враження особи незацікавленої, заражати спокоєм, мати навички медіатора.

‼Він повинен концентруватися на практичних питаннях врегулювання конфлікту, уникати політичних і релігійних диспутів зі своїми опонентами, прагнути до налагодження особистого контакту з лідером деструктивного угруповання.

‼Важливою навичкою для перемовника є вміння «активно слухати і чути», він повинен уміти спрямовувати діалог і керувати ним, концентруватися на виконанні необхідних деталей.

💯Було надзвичайно цікаво, фахово та корисно!

👩‍🎓Учасники діляться враженнями:

👍“Надзвичайно цікава лекція. Отримала багато потрібної та корисної інформації. Дякую за організацію таких цікавих зустрічей!” 👩‍🎓(Тамта Варшанідзе – заступниця декана факультету права та соціальних наук БДУ / Грузія).

👍“Із задоволенням прослухала лекцію. Дякую за можливість слухати таких мудрих колег”.👩‍🎓(Вікторія Портере – психологиня, професійна медіаторка, член Латвійської ради медіаторів).

👍“Дуже дякую за лекцію, було надзвичайно цікаво!”👩‍🎓(Анна Гольча, студентка БМА / Латвія).

👍“Дякую! Було дуже пізнавально!”👩‍🎓(Лілія Ребуха – завідувачка кафедри освітології і педагогіки ЗУНУ).

👍“Ця школа – чудова можливість для нас та для наших студентів. Дуже дякуємо!”👩‍🎓(Кеті Девадзе – психологиня, медіаторка, викладач БДУ / Грузія).

💯Далі буде! І буде ще цікавіше!!!