Цьогоріч студенти другого курсу спеціальності «Середня освіта. Польська мова та література. Українська мова та література» базами для проходження дуальної освіти обрали такі навчальні заклади: Криворізьку гімназію «Кредо» Криворізької міської громади Криворізького р-ну Дніпропетровської обл.; ліцей № 3 смт. Теофіполь Теофіпольської селищної громади Хмельницького р-ну Хмельницької обл.; Шляхтинецьку гімназію ім. О. Г. Барвінського Байковецької сільської громади Тернопільського р-ну Тернопільської обл.; Кобиловолоцьку ЗОШ І-ІІІ ступенів Теребовлянської міської громади Тернопільського р-ну Тернопільської обл.; Підволочиську ЗОШ І-ІІІ ступенів Підволочиської селищної громади Тернопільського р-ну Тернопільської обл.; Тернопільську спеціалізовану школу І-ІІІ ступенів № 17 ім. В. Вихруща Тернопільської міської ради в м. Тернопіль Тернопільської обл.
Деякі студенти проходили «Елементи дуальної освіти» в онлайн-форматі.
Перебуваючи на уроках української мови, української та зарубіжної літератури, студенти виконували роль асистентів вчителів. На початку роботи їм було надано інструктаж з детальними вказівки щодо стратегій та методик педагогічної діяльності, а також вони ознайомилися з календарно-тематичним плануванням відповідних уроків.
У їхні обов’язки входили такі завдання, як-от підготовка вступу до теми уроку у форматі цікавих розповідей, підготовка презентацій для вчителя, створення тестів для учнів, моніторинг ходу уроку, спостереження за роботою вчителів та учнів, а також і проведення окремих уроків.
Студенти дізналися про нові методи викладу матеріалу, такі як застосування брейнштормінгу, робота з інтернет-джерелами та текстом підручника, що сприяють глибокому опрацюванню матеріалу, дозволяють створити атмосферу активної участі учнів, покращують їхню здатність аналізу і критичного мислення, формують здатність робити висновки.
Такий підхід до проведення уроків сприяє глибшому розумінню та зацікавленню учнів. Працюючи із школярами від п’ятого до одинадцятого класу, студенти отримали цінний досвід у вирішенні стресових ситуацій та пошуках спільної мови і взаємодії з дітьми.
Дуальна освіта допомогла покращити педагогічні здібності, зрозуміти важливість індивідуального підходу до кожного учня. Студенти також відзначили, що дуальна освіта збагатила їх навчальний досвід та сприяла формуванню вмінь з обраної спеціальності, які вони планують використовувати у майбутній професійній діяльності.